Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Linus Zettergren - 9 oktober 2014 19:00

Hej, hej, hallå Dagboken!

Tänkte börja lite originellt...


OK, första schemalagda plikt var en R9 med Ljung och Kilander. Hände egentligen inte så mycket, det blåste inte nämnvärt mycket heller. Mest spännande var väl att vi tänkte kolla några nät som låg ute, men vi sket i det. När vi var utanför Risdal kom Ljungan på att han var pissnödig, så Kilander fick släppa av honom på Mälbykajen. Jäkla tajming... Ronden började kl. 13:00...


Kl. 15:00 hade jag en R5 med Bohlin och Pettersson. Vi låg och slaggade till 15:15. Då kom Kilander och la sig ovanpå mig och klämde halvt sönder mina bröst, så det var bara att dra ig iväg. Hände inget i berget, fikade och fulade oss.


 

Kilander gillar att leka med killar i sängen!


Efter middagen satt jag och Pettersson i Gullboda. Släppte väl in  och ut max fyra bilar på 3 ½ timme. Pettersson satt och spelade "Red Alert" mest hela tiden, jag fick sysselsätta mig bäst det gick, skissade bl.a på schemat för imorgon...


Kl. 20:38 halade jag och Isse flaggan. Därefter var det eldrond och inventering som gällde...


Nu sitter jag och småglor på en rutten porrfilm, fransk dessutom.


01:15

Ovido - Quiz & Flashcards