Direktlänk till inlägg 3 november 2014

Fre. 24/9 -04. Dag 243

Av Linus Zettergren - 3 november 2014 23:15

Jaha, så var dagens schema snart slut, bortsett från att jag måste sitta uppe till kl. 04.


Hade spinning med Mia idag, lagom jobbigt. Det är alltid kul att göra saker med Bollen, han blir förvirrad så lätt... Höll på mellan 12:30 och 13:30.


Kl. 15 hade jag, Skoglund och Gochan R5. Iofs så kom vi inte iväg förrän typ 15:30, men eftersom man ändå bara fikar så behövs det inte så mycket tid...


Vid 18 gick jag och Alvin iväg på R61. Checkade Ekipagehuset, kansliet och Rödboda. I Rödboda satt vi i typ 30 minuter och kollade på "Asterix hos Kleopatra", spelfilmen på franska...


Nu sitter jag i Gullboda med Gochan och gör ingenting. Ringde hem och pratade med Jesper. Lars var där, så jag snackade med honom också, hur han har det i lumpen. Han verkar trivas....


Skiter i att ta ledigt för "begravning", vill inte svika...


22:37

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Zettergren - 16 november 2014 12:15

En lagom dag idag. Började 07 med att sitta i Gullboda med Kalash. Jag stod ute tillsammans med postplattan; Dahl, Kilander och G-son. Vi blev avlösta kl. 09.   Därefter hade jag hål i schemat fram till kl. 12:30. Då hade vi armhävningstest; max ...

Av Linus Zettergren - 15 november 2014 12:00

En månad till MUCK. Det börjar kännas nära nu. Imorgon kommer "naffarna" också, men vi får dem inte förrän på måndag...   Jaha, dagen började ju bra; post platta i regn. Stod med Kilander, Kalash och Skoglund (som var sen som vanligt). Därefter...

Av Linus Zettergren - 14 november 2014 11:45

Nu är det inte många pinnar till MUCK, närmare bestämt 32 stycken... Inte långt kvar nu!   Gick upp 06:40 idag och åt frukost. Vid 07:40-uppställningen fick vi reda på att det pågår någon internationell övning här på området, men Alenhall visst...

Av Linus Zettergren - 13 november 2014 13:30

Det var kallt att stå på postplattan i morse. Första gången i år som det var frost och minusgrader, vad jag vet. Man såg frame mot bussarna, så man kom in i värmen. Stod där med Kalash, Ismail och Skoglund. Skogis var ju sen som vanligt. Väckte henne...

Av Linus Zettergren - 12 november 2014 13:15

Upplås med Alvin i morse. Vi gick ut vid 04:15 och tog bilen upp. Det första vi gjorde var att åka till tvättbytet och snokade i den låda där nyckeln legat förut. Vi hittade en knippa med två fyrkantsnycklar, varav en var märkt "Serviceförråd Muskö"....

Ovido - Quiz & Flashcards