Alla inlägg den 13 november 2014

Av Linus Zettergren - 13 november 2014 13:30

Det var kallt att stå på postplattan i morse. Första gången i år som det var frost och minusgrader, vad jag vet. Man såg frame mot bussarna, så man kom in i värmen. Stod där med Kalash, Ismail och Skoglund. Skogis var ju sen som vanligt. Väckte henne 06:40, och hon kom ut 07:07...


Efter det hade jag och Alvin flaggan. Efter det bytte vi alla sängkläder på tvätten, plus min och Kalashs tvätt.


Vid 11:00 hade jag och Alvin post matsal. Fett med folk, över 50 besökande blånaffar som skulle äta.


Kl. 13:00 kom den en fotograf och vi tog gruppfoto och enskilt kort. Jag beställde alla bilder, dvs. kort för 540 kr.


Löjtnant Biehl täckte för mig och Oinas i vakten, så vi satt bara i 30 minuter, en kvart var på postplattan och i vakten. Alldeles lagom...


Nu ska jag byta om och åka hem. Får åka med Lilja till centralen...


14:14

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards