Alla inlägg den 7 november 2014

Av Linus Zettergren - 7 november 2014 09:30

Jaha, idag har vi fått tävla mot Berga och Insats. För en gång skull fick de komma till oss! Kl. 09:15 ställde vi upp för orientering medans Berga och Insats fick skjuta.

Jag fick starta först, och kom i mål först på ca. 1h 4 min. Var inte bäst, G-son kom in på 58 minuter, tror jag.


Efter middag var det prisskjutning. Först liggande 3 skott på 1/3-figur som övning. Därefter själva testet, som var;

3 skott liggande 1/3-figor, 3 skott knästående 1/3-figur, 4 skott knästående på 7 sekunder helfigur.

Fick godkänt på knästående på tid.


Vi fick bara två som fick pris, Pettersson och Bollen(!). Berga och Insats fick inga! Så kapten Olofsson kan ta sitt "Ni är sämst!" och trycka upp i någon lämplig anatomisk öppning!


Kl. 18:11 halade jag och Skoglund flaggan, gick ju bra...


Vaktlag 1 har fått reda på att vi har varit i tvättbytet på något jävla vänster, och Otterstadh har sagt att JAG sagt det till dem, vilket jag inte har!

Hoppas de fattar att de ska hålla käft...

Oinas råkade höra mig och Kilander diskutera det. Inge bra, han blev nyfiken...


Nu ska jag sova. Jag och Kilander har "lås-upp" kl. 04.


19:59

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards