Alla inlägg den 2 november 2014

Av Linus Zettergren - 2 november 2014 23:15

Jaha, vad har hänt idag då? Jo, kl. 13 hade jag och halva laget FYS med Mia. Det var rätt jobbigt, tuffare än senast...

Höll på till 14, skönt när det var slut.

Efter lunch satt jag och Kilander i Gustav Bertil. Satt där till 20, och det hände inte ett skit, läste mest tidningen...


Kl 23 gick jag och Dahl på låsrond. Kilander följde med och vi gick in i tvättbytet och fixade varsin bärsäck. Tyvärr fanns det inga stridssäckar. Det fanns en, men den hade Kilander tagit senast han gick in där.


Ljung kom med bilen, han var ute och fulkörde, så han körde ner Kilander, medans jag och Dahl gick.


Nu sitter jag och Kilander och kollar på "A man apart", en film med Vin Diesel. Verkar bra, mycket skjutande...

Ska sova om 1 ½ timme...


02:33

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards