Alla inlägg den 1 november 2014

Av Linus Zettergren - 1 november 2014 12:30

Idag har det inte hänt så mycket. Gick upp 10:30, som vanligt, och hade uppställning.


Efter lunch fick vi äntligen byta tvätt, det blev inte av i måndags pga. KSP-skjutningen.


Kl. 12:00 gick jag, Kilander och Pettersson på R5. Vi gick till Delta-lagret och köpte DubbelDusch, HTH och Whiteboard-pennor.

Därefter gick jag och la mig och sov till 15:00. Kl. 15:30 drog jag och Alvin iväg på en snabb R6, tog typ 15 minuter, så den var inte så preussiskt, men men...


Jag och Kilander gick på R1 kl. 18:20. Vi väntade 20 minuter på att lt. Engström skulle komma tillbaka från bergsavstängningen så att han kunde låsa ut våra vapen Men han kom inte, så vi gick utan väst och vapen. Skönt...


Från 20 till 23 satt jag och Ljung i Gullboda. Vi spelade "Worms" och jag spöade honom stort!


Efter Gullboda kollade jag och Kalash på "Cradle to the Grave" med Jet Li och DMX. Den var helt OK, schysst action.


Imorgon ska jag lämna in min tjänstledighetsansökan för nästa helg, 8-11/10. Har angivit moster Karins begravning som orsak, men den är egentligen den 14/10. Får se hur jag gör, känns inte helt rätt, och det är det ju inte. Ska inte göra något speciellt, bara slappa... Känns som att jag sviker lumparpolarna... Får se hur jag gör...


Nu sitter jag i Gullboda igen, tog Petterssons pass mellan 23-04. Han var tvungen att ta passet 03-07 bara för att Lilja har permission. Tyvärr så höll han ju käft om det när jag la schemat, utan det fick vi veta när han skulle åka. Så det var bara att omstrukturera i schemat, till Petterssons nackdel. Så nu sitter jag här med G-son, ska gå om en kvart.


03:44


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards