Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Linus Zettergren - 12 oktober 2014 15:30

Oh, grymma öde! Först och främst så hade jag svårt att sova, bl.a för att Gustafsson snarkade så jävla mycket. Tycker INTE om snarkare...

Fick ju iaf. sova 2-3 timmar innan man skulle kliva upp kl. 06:40. Åt en bastant frukost och kl. 07:40 var det uppställning. Alla vi trodde att vi skulle få löka, dvs. sova, innan vi skulle till Berga kl. 12:00. Men nej, vi skulle spring 6 km kl. 09:30! Jävla sadister!

Nåja, med flingorna upp i halsen och trött som satan masade jag mig till Malmengrinden och tillbaka till vakten på 41:10.


På Berga fick vi öva hjärt-/lungräddning, som man absolut inte har gjort tidigare, bara tre gånger. Fick godkänt utan större problem, så nu har jag fyra certifikat! Tirkel och Otterstadh var också med, för de missade när de skulle dit förra veckan. Men de fick inte vara med, det blev för många i varje grupp, så det fick löka på Berga i fyra timmar.

Åt middag där och kom tillbaka vid 17:15. Löste av 17:45.

Nu sitter jag i Gullboda med Alvin fram till 20:00. Ska ha "Lås upp" med Kilander kl. 04:00. Kul...


Ska öva med SIM-fire i helgen. Skoj!


19:39

Ovido - Quiz & Flashcards