Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Linus Zettergren - 13 oktober 2014 15:45

Ännu en dag avklarad...


Gick upp 04:30 och gick "Lås upp" med Kilander. Egentligen börjar den ju kl. 04:00, men vi tog lite sovmorgon. Var klara ca. 06:40...


Kl. 09:00 gick jag och Alvin på R5. Vi kom iofs. inte ut förrän 09:20 eftersom Alvin skjutsade Lilja till sjukan, stackaren har ju ont i foten (kanske även urinvägsinfektion om ryktet stämmer). Drack choklad och sedan gick jag och pratade med stabschefen, lt. Gustafsson, angående fritidsbidraget.


Innan lunch gick jag dit igen och frågade om det gick bra om Jesper fick vara med en dag och kolla hur vi har det. Chefen hade lite invändningar och ville att det skulle bli som ett studiebesök, men det är ju inge kul, då syns det ju inte så mycket vad vi gör...

Satt i Gullboda med Alvin efter lunch, men det hände inget speciellt.


Kl. 15:00 skulle jag, Bollen och Kalash på R6, men vi kom iväg ca. 15:30. Då drog vi till matsalen och tillbaka eftersom vi inte behövde kolla så mycket, då det redan varit en R6 idag.


Istället för att äta här på basen så åkte jag, Gochan, Bollen och Dahl till Mickrumskiosken och åt "Jumbo Meal", 200g hamburgare. Alla åt utom Dahl som hade ätit "tandoorikryddad låda" här på basen...


Ska sova snart...


19:18

Ovido - Quiz & Flashcards